Rabu, 11 Januari 2012

* PENING *
zwani.com myspace graphic comments
Twitter Backgrounds

Assalamualaikum~
Baru je kemas sikit barang-barang aku dah pening.. Haish, xtau nak mula kemas dari mana.. Serius la weyh.. :(
Mula-mula usik baju-bajan dalam almari, rasa xtau nak letak dalam beg mana untuk simpan baju-bajan yang tak mau bawak balik. Sebab, baju-bajan yang nak bawa balik kampung lebih banyak daripada yang nak ditinggalkan si stor.  Itu menunjukkan, banyak baju aku yang tidak dipakai. Jika tak bawa pulang sekarang, bila lagi? tapi, mampukah untuk aku nak bawa balik semua barang-barang yang tidak diperlukan itu? aduyai.. babah, tolong kak bah.. tolong ambik kak di sini, Pulau Pinang yang disayangi...

"Ok, sebagai solusi kepeningan yang melanda ini, cuba cik Rah senaraikan dulu item yang ingin dikemas mengikut susunan"  kata hati ingin memujuk aku..
     "Baiklah" Hatiku menjawab kecil..

Lantas, aku membuka catatan blog ini untuk aku senaraikan item mengikut susunan barang yang WAJIB dikemas :
  1. baju- bajan yang hendak dibawa bersama
  2. baju yang ingin ditinggalkan
  3. buku - bakan buku-buku dan sanitary
  4. stok makan minum
  5. susun katil ikut susunan asal (aku tukar posisi katil sebab sem ini bilik yang aku menginap ini adalah
      hak persendirian! kui3.. best tau tdo katil queen selepas merapatkan katil bujang.)

"Haaa... macam inilah, ada perancangan kerja. baru la ente tidak pening.." kata hati kecilku lagi.
      " lets go kemas balik" kata hati yang xnak buang masa..


1 ulasan: