Ahad, 1 Januari 2012

sweet 23 ^^

Assalamualaikum. .  .

Gempak x tajuk tu? hee.. sape yg dah capai umo 23 thun tu?
cik rah la tu.. hee.. YES, today im 23 years old..
sekejap je masa berlalu kn..

tepat jam 12 tengah malam tadi, di tapak pesta Penang, org ramai melaungkan selamat tahun baru dan happy new year, sambil bunga api berdentam dentum.. dalam hati aku sedih ja rasa.. sbb hasrat nk tgk bunga api atas bukit bangunan HEP USM yg lam x kesmpaian.. :(. xpelah.. janji dpt tgk bunga api gk.. even perasaan tu x sma pun sebenrnya..

tengah org duk countdown new year tu, ak ada layan sorg customer tu,, dh pangkat aunty. bla dia dengr org laung "happy new year", dia pon wish jgk kt ak.. aku jawab "happy new year aunty & happy birthday to me" entah kenapa boleh ckp kt dia yg masa tu jgk time besday aku.. hee.. mungkin sbb ak x berada di samping kwn2 aku.. hmm.. mungkin.

pastu hp ak trima mesej drp kawn2 dn c dia wish besday n new year kt ak.. salah stu msg yg ak trma dr kwn ak tu dia nk tju mesg tu kt daling ak.. tp ter send kt aku.. hee.. dh pecah rhsia, x menjd nk surprise besday ak.. hehehe..

tapi menjadi jgk.. sbb... aku dpt mkn sate dgn kek brownis. dh bpe bln kot mengidam nk makan bnda tu.. tQ daling2 ku.. (mar, huda, ju& p.lan n asriani) . aku rasa dihargai dengan concern yg diberikan oleh korang semua kpda aku.. love u all deep in my heart..

p/s : gmbr dgn mar, lom amik lg.. hee.. t bla dh amik, kmi ltk pic tu ye.. :) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan